2012. július 24., kedd

1.el començament

Mindig is a mának éltem ,és a mai nap elhozta számomra a legszebb dolgot amiért egész életemen át küzdöttem. Rezidens lehettek a világ egyik legjobb kórházában, Barcelonában .


Természetesen az első nap mindig nagy izgalommal jár akár ha csak arra gondolunk hogy először lépünkbe az iskolába ott motoszkál bennünk hogy ki ezek a vad idegenek? milyenek is ők ? mit fogunk ma csinálni ? stb. 


Bennem is ezek a gondolatok futottak át mikor először beléptem az öltöző szobába. Hála istenek a legjobb csapatba osztottak be egyből a gyermek osztályra mentünk a főnökünk Dr. Anamaria Munez lett .



 Dr Anamaria Munez 




Este későn indultam haza sajnos autóm nincs ezért busszal kell megtennem a majdnem egyórás utat. A testvéreim ( Aaron, Lara,Maxi) már vacsoráztak , Camila nénikém Picadat készített ez az egyik kedvenc katalán ételem.


  • Szia Rosa na milyen a kórház?? -bombáztak kérdésekkel 
  • a világ legjobb kórháza. - válaszoltam készségesen
  • Na és a pasik ? - kérdezte Camila
  • Nénikém tudod jól hogy nekem most a karrierem az első és hogy segíteni tudjak neked , engem jelen pillanatban nem érdekelnek a férfiak! 
  • De azért biztos van valami jó képű pasi a kórházban? 
  • Nem tudok róla hogy lenne de ha van az vagy meleg vagy foglalt!
  • Jól van na nem kell egyből tiltakozni én csak egyszerű kérdéseket tettem fel nem kel egyből tiltakozni, na de mindegy is én indulok dolgozni a Pizzériába! Jó éjt a többiekre!


Másnap reggel korán a kórházba a sebészetre osztottak be minket az egyik ágyon egy híres focista feküdt nekem személy szerint fogalmam sem volt róla hogy ő kicsoda de a nővérek olvadoztak tőle hogy milyen jóképű igazából én észre sem vettem volna ,ha nem öntött volna le az egyik csapattársa kávéval.


  • Doktornő ne haragudjon én nem....... 
Folyt köv. 


Aron Diaz 


 Lara Diaz 


 Maxi Diaz 

1 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Izgalmasnak ígérkezik a történet, csak így tovább.:)
    Írtál nekem chaten, és megkértél, hogy válaszoljak nálad.:) Természetesen a cserében benne vagyunk mind a két bloggal.:)
    http://sweetdreamsorbeautifulnightmare04.blogspot.hu/

    http://3meterrel-a-felhok-folott.blogspot.hu

    Várom a folytatást, és remélem Fabregas lesz a titokzatos focista.:D Puszillak, Lari.:)

    VálaszTörlés